Fonts Keyboard, Art Fonts, Cool Font for Chat

Fonts Keyboard, Art Fonts, Cool Font for Chat for PC

Written by Van Manh Nguyen


  • Release date: 2016-05-27
  • Current version: 1.4
  • File size: 14.67 MB
  • Compatibility: Windows 10/8.1/8/7/Vista and Macintosh OS

Software Screenshots

Download and install Fonts Keyboard, Art Fonts, Cool Font for Chat on your Laptop or Desktop computer

4.5 Rating: 4.5 - 25,784 votes

If you want to install and use the Fonts Keyboard, Art Fonts, Cool Font for Chat app on your PC or Mac, you will need to download and install a Desktop App emulator for your computer. We have worked diligently to help you understand how to use this app for your computer in 4 simple steps below:



Step 1: Download an Android emulator for PC and Mac

Ok. First things first. If you want to use the application on your computer, first visit the Mac store or Windows AppStore and search for either the Bluestacks app or the Nox App . Most of the tutorials on the web recommends the Bluestacks app and I might be tempted to recommend it too, because you are more likely to easily find solutions online if you have trouble using the Bluestacks application on your computer. You can download the Bluestacks Pc or Mac software here


Step 2: Install the emulator on your PC or Mac

Now that you have downloaded the emulator of your choice, go to the Downloads folder on your computer to locate the emulator or Bluestacks application.
Once you have found it, click it to install the application or exe on your PC or Mac computer.
Now click Next to accept the license agreement.
Follow the on screen directives in order to install the application properly.
If you do the above correctly, the Emulator app will be successfully installed.


Step 3: for PC - Windows 7/8 / 8.1 / 10

Now, open the Emulator application you have installed and look for its search bar. Once you found it, type Fonts Keyboard, Art Fonts, Cool Font for Chat in the search bar and press Search. Click on Fonts Keyboard, Art Fonts, Cool Font for Chat application icon. A window of Fonts Keyboard, Art Fonts, Cool Font for Chat on the Play Store or the app store will open and it will display the Store in your emulator application. Now, press the Install button and like on an iPhone or Android device, your application will start downloading. Now we are all done.
You will see an icon called "All Apps".
Click on it and it will take you to a page containing all your installed applications.
You should see the icon. Click on it and start using the application.


Step 4: for Mac OS

Hi. Mac user!
The steps to use this app for Mac are exactly like the ones for Windows OS above. All you need to do is install the Nox Application Emulator or Bluestack on your Macintosh. The links are provided in step one


Download on Andriod, Iphone
Free On iTunes
Download Android


Thank you for reading this tutorial. Have a nice day!

Fonts Keyboard, Art Fonts, Cool Font for Chat Software Features and Description

- No Cost Money to use, No Subscription, No buy, All are Free. Why do not you use this app? We've added in a brand new custom keyboard. You can now access all of our 50 Funny Fonts anywhere on your device. Use our fonts in your emails, text messages, facebook, contacts and anywhere you can enter text! No other app gives you as many fonts for free! Impress Your Friends! With Awesome Cool New Text Styles & Emoji Font For iMessage, Kik, Twitter, WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram Comments & More! Top Features For You: - Portrait & LandScape support. --> Over 50 fonts to choose from! --> All of them are amazing ! --> Write with Circled letters, Emoji font, even upside down and many more! --> Use these awesome fonts everywhere! Facebook, Twitter, Whatsapp, Kik, Instagram, iMessage, Viber, Vin, zalo... EVERYWHERE! --> The easiest app to directly put in your better fonts. Do it fast, and do it all the time! --> Has a handy reverse function so you can type messages backwards! --> We'll Update Weekly! Download Now & Enjoy!

Software Reviews

  • Great App!

    4
    By ShedyW
    Hi so I heard you have to write 100 words to unlock all fonts. So here we go. Random stuff to come out and do it right thanks gurl is your birthday gurl is the day you can just meet up at is your the I have to be at school this is gonna you ty I gotta was the Christmas gift you gift to my mom is the gift of gift gift for your mom I gotta is a time of day to you and I have a Christmas gift to go to pick you gotta I wanna is your way I gotta do y’all have fun at Christmas time with your mom was your day so we just wanted you guys know that I wanna is your way I just got your text and I’m gonna was a Christmas merry merry and happy new merry merry new year and I hope y’all are having fun with me some time today and I’ll talk to you tomorrow and I see y’all tomorrow I wanna was the Christmas Eve is your way I gotta do I want Christmas to go see. Hopefully this is 100 words bye.
  • AWESOME!

    5
    By hdhfjrhd
    love it!!!!!! 🥰😗🥰😘🥰😋
  • Good app!

    5
    By ary.lllllllll
    Only need 100 words soooo .. this game Friday and Saturday is gonna you like it and I love ya tooo I wanna was the way I got it goin to my brother in the flower shop and I wanna was a day like that lol lol I love ya tooo was the night I was going home to pick ya guys off my dad lol lol okay lol lol I love you sm was the night I was going home and then I’m gonna head home to you and I wanna cuddle you love you and love ya too girl I wanna was the night I was going home and then go home and then do my hair done I was gonna was the day I was going home to pick y’all off I love you so so sorry to miss ya I wanna know you love me you love you so sweet I wanna know that I love you so so sorry to hear you have to do that you have a big day love ya love yeah hey I wanna know that you’re gonna is my birthday so sorry if I didn’t want y’all back in there I hope I can do better love him thank yuh was the very day and you didn’t want anything else you want you just don’t want you and your brother you do deserve better than me you have so no one can you do it thank y’all I hope that I get it done I hope that I get it done and I’ll talk to you tomorrow thank y’all I know I love youuuu you’re gonna was a fun time of year so you have a lot going in the day you have a fun day you can come and pick it out thank ya love y’all so so
  • 100 words random but good app

    4
    By Juliatumblez
    This app is so good if your original favorite Instagram name or social media name is taken you can just do a font and it is aesthetic 🤪 so ya I’m just gonna do random words yand wieowywthis is the season to fall in love ya ya right ya ya deserve better then go get ya girl ya ya deserve better and then what you gotta was like a month ago so I gotta was a day like this one y I think I will have a sleepover at my moms house and I can go get some wstuff was a little fun and she is a very nice person and I’m sure you have fun and she has to do it right away I love you bye hejirksns❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🦍🦍🦍💞💞💞💞💞🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬👋👋👋👋👋👋✌️✌️✌️✌️🍪🍪🍪🍪😭😭😭😭😭😭😭😭😭👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻😗😗😗😗😗✌️✌️✌️✌️😎😎😈😈😈😈😈😈🙁🙁🙁😶😶😶😘😭😭😭😭😋😋😋😋😋🤩🤩🤩🤩😘😘😘😘🤣🤣🤣🙃🥰😋😃😘😃😛😄😛😄😋🤓😏🙃😟😒😛🙃😕🙃😔🙂😕🙃😒😔🙃☹️🙃🙃🙃🤨🥳🤣🥰😍😂😜🤣🙃🙃🙃😔🙃😣🙁🙃🙃🙁😗🤓😒😕🙃🙂😋😋😜🙃😋🙃😉😉🥺😉🤣😟🤨😍😝😇😇😂🙃🙃🧐🙃😏😔😅😔🤪😅😇🤣😝😛🤣😛😛😜😅🙃🧐🙃🙂🙂😖😘🧐🤩😍🙂😔😇😍😣😕😨😱🤢😱🤢😵🤭🥴🎃✌️😺👎😺😺👎👎👌🏻👌🏻🦷👅👤🤞👤👵🏿👵🏿👩‍🎓🧛🏿‍♀️👨🏿‍⚖️👼🏿💃🚶‍♀️👭💏👨‍👩‍👧‍👦👩‍❤️‍💋‍👩🙍🏿‍♂️🙍🏿‍♂️👩‍❤️‍👩💑🤦‍♂️🤦‍♂️🚶‍♀️🧵👖👠🥼👢🧤🥼🎩🐶🦊🐱🐭🙉🙉🙈🌂🙊🥽🙊🌂🙊🌂🌂🌂🙊🐼🙊🐼🐦🐧🐧🐱🐵🐱🙉🐱🙈🐱🐱🐱🙉🐱🙉🐱🙉🐱🙉🐱🙉🐱🙉🐱🙉🐱🙉🐱🙉🐱🙉🙉🐱🙉🐱🙉🐱🐱🐱🙈🐭🐵🐱🙊🐵🐱🙊🙈🐭🙊🐭🙈🐒🐭🙈🐭🐒🐱🙈💼🥽🧳🙊🙉🐧🐼🐧🐱🦆🦆🐱🦆🐱🦆🐱🦆🐭🦉🐹🦉🦉🐹🦉🐱🐱🐱🦆🐠🐋🦞🦐🐟🦐🐟🦑🕷🦗🐍🐛🦋🐟🦋🐊🐅
  • Amazing

    5
    By ᔕᑎoᗯy👅👙💦💦💦
    This app is amazing. Since you have to write a review that’s 100 words or over, for 100 more fonts, I’ll write a bunch of random words... hi hello hola what w- I’ll just spam! Idk why... This is a good app tho! Jdjdjdjdjbdbdbdbbdbdbdbbdjqbdksmjsndb djdnsj Heidi’s is s I’d show Jenny Han Jann jnd hjs jowl Ishita HannHAH snnna jknen jdjn hbdbbanhen wjsjjdj she is dis dh did did Cubs is didnifbd DHD did. Sidndjdndjid did is did so did die ow d dowoebeke soneodbdjs sjjdisbekoebd d ekskkdjsnekdodjnend djwbdibdjs sjsbsjbdidb djdksjsond Dobson’s jskdbn hdkb junk d had b dh is jdbdi is I dh did is DHD DHD dh did DHD dh dnd dh DHD jd dksnsjd. Did s DHD. F s. Snfnc. S snek a d didn’t c cndnsnd c b dh. D DHD. No bc dh b dh d. Dbdbf f. F be r r r. R. B. B. Nd dh ebbs dbeheheh d dbehdhdbbd dndbdnndndndndjdn dndndnndndndndjdnd still get this app tho! Sjsksksskskjsjsndkdndndjdbdjdjbdbdbdbbdjejwiejjdhfhdbnsnnsjsnjeiwokejdjejjdjdjjdjdjjdjdjjdhdhdbbdbbdbdbdbbdbdbbdbdbbdbdbdbdbdbjdjdjejjejejejdjdndbndjdnjdndjdndjjendndjnendnkdndkdbdjbdjd this font app is kewl hehdkdjejjejejfjkwjskjdndkjdjdjdjd yeet jdjdjsjjdjd isnsj jdndjdjdjbdjdjdbbdbdbdbfbbdvdbbdbdhwbialhsnxndnjdndnnnnnbbbbbnjdjdjdjfjfjjfjjfjfjjdjjjjhnjjjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhggtyytyyygggghhjjjxjjxnsnsndndnjddjjdjdjdndndnndndndndndndjdjjdkkdkdjjebdhdjdjjdjdjdjdjrjdjjdhuuhhhhyhfujjfjdjdheudhdhejhdhdhehvdudbdudbdhhdhdhxhdhhdbdjbdjdbdhbdjbdhdbhdbehbduebdjbejebdjdbdjbdiebeiebiebeiebejbeieneieneiejowjdjdjfjrjdjjdjdhdhrjrnrjjeoeirjrjjrjrb OKAY... I think that was 100+ words sooo. Ya. Get this app tho! It’s amazing. I love it so much! It’s such a good apppppppppp!
  • :)

    5
    By MarMar🤓😎
    100 words so... much fun but I can’t do that much fun for the eurywowo was the first day in the concert so I don’t know how about it I wanna know it was a lot better but I’m still gonna you’re a good thing about you you guys are you gonna is a great night I wanna know how to you get to meet me up and there are a good time for ya know how much fun I love ya know how to you get to me and I wanna die I don’t want you too baby you want me you know that I’m gonna puke is that good day to be warm and warm for you and you know that you love me you love you baby I wanna was a great night love ya too boo I wanna know how to do that I wanna know how you feel like I gotta is a time of night you know that you have to get your friends ex you and you can get it and I know it’s not gonna you wanna know you wanna was the time I wanna know that I love ya too baby...... hope that was 100
  • So good

    5
    By 💜😋😋😋😋😋😑😑💜😑😢😋
    I honestly love the app but I do wish you don’t have to copy what you write but other than that i love it
  • So far so good

    4
    By LRiversJr
    I have found it is really hard to find fonts to use on IPhone messenger. I am hoping this fits the bull. I don't care for all the crazy fonts. I'm more of a traditional so I have been looking for those types of fonts. All these font apps mostly have these fonts that are pretty unreadable. I am hoping there are some more traditional looking fonts in the 100 I will unlock once I complete this review. I do appreciate the fact that the initial offering is free. I will further review after I unlock the additional 100 fonts I will get after sending in this review.
  • Well.I need to write 100 words...

    5
    By Totoro Yo
    Hey thanks again I hope y’all had an amazing Christmas I hope your holidays have been good you enjoy our Christmas and Christmas holidays and Christmas Day was your Christmas Christmas Day was your birthday Christmas and I was actually going to send you a text and you can do a Christmas party and I don’t know if y’all have a free Christmas party but if I can do that I would like you and you do it for us bye love bye hey hey thanks bye love hello bye love bye hello bye bye hello hello hi hi hope your Christmas merry merry new Christmas hope your holidays merry merry new Christmas hope your Christmas merry merry new Christmas hope your holidays merry merry new Christmas hope you enjoy the holidays and I love it I hope your Christmas merry merry new Christmas hope your holidays merry merry new Christmas hope your holidays merry merry new merry little hope that we have some new video chat 💭 I love 💗 is our next year so you enjoy 😊 we have our next chat 💭 next year is your birthday 🎁 I wanna play this app to make our channel fun for Christmas 🎄 our Christmas 🎄 here Christmas 🎄 our next video I wanna play it for you a shout bye 👋 I wanna is your time to be here with my dad I hope 🤞 has Christmas 🎄 next year hope to come to your holidays and I have some time tomorrow and we do a like to you get to the party 🎊 I
  • Easy and fast

    5
    By diana_dolce_vita
    Great application, easy to use! This application has minimal ads and does not require to use my location. The selection of fonts isn’t amazing, however if you leave a review it unlocks more fonts. I really like the quotes they have as samples. It would be great if they offered different colors in the fonts. They copy over a dark grey. Also I wasn’t able to use emojis and it would be great if we could use the fonts and the emojis together to copy over. I looked up what application to use for Instagram and google recommended this application and it downloaded really quick without taking a lot of memory on my phone. I suggested that when they update or make updates for this application that they please give more start up fonts. The ones on the list aren’t aweful however they aren’t amazing. Thanks for the application. Now here is a story Sally’s parents went out for a Halloween dinner, so Sally decided to invite a few friends over. There was some booze and pot, some slasher DVDs, and then the spooky highlight: a Ouija board. Just gibberish at first and then, to their horror and delight, messages. Specific messages. S-A-L-L-Y, the board spelled out. “Who is this?” said Sally. SALLY OH SALLY “Are you dead?” YES “How did you die?” CAR CRASH “Who are you?” YOUR MOTHER Sally is still screaming when the police car arrives, and a single officer, cap respectfully in his hands, approaches the house. Driscoll and Smedley are grave robbers. Their night’s work done, they head to the hospital on a cart loaded with fresh corpses. No honor among thieves: Driscoll plans to cut Smedley’s throat after they get paid. Driscoll cackles to himself as they traverse the London dawn. He looks at Smedley, thinking: He has no idea. “Excellent,” shouts Dr. Barron from a casement window as they draw up with their grisly cargo. “You’ve brought me those seven corpses I need!” ” ‘Ere,” says Driscoll. “There’s only six on the cart! You told me—” “Yeah,” says Smedley, drawing his revolver. “I did, didn’t I?” They entered the chamber. Kendall was gripped by foreboding. There was the altar stone with its spiral pattern, carved millennia ago. Glover shone his torch around the gloom. “The legends say this place makes people vanish.” “Hard to see where anyone could vanish to.” “Ten have, over the last 200 years.” Kendall stared into the spiral carving; as he did so, he felt an awful sense of unease. Suddenly, he saw infinity. The same pattern repeating, over and over, reminding him of something. And then he was remembering, screaming— They entered the chamber. Kendall was gripped by foreboding… I fell down the old well. Fortunately, I wasn’t hurt. At the bottom, there was a skeleton, a horrid thing in the tatters of a summer dress. I was terrified. I climbed out and ran back to the house but I couldn’t find my family, only a man and a woman I didn’t know. I approached them; the man ignored me, but the woman screamed, and then I realized there was something important I had forgotten. Then I was back in the dark well again, with that horrible skeleton. What have I forgotten? What was it? Flamenco From Room 116 come the sounds of flamenco in the hot Seville night. The clacking of castanets, the shuffle of heels, the melancholy guitar. “Christ,” says Benson. “For the third night running!” Before he knows it, he’s out of bed and hammering on the door of 116. “Keep that bloody noise down!” The noises stop abruptly. The door creaks open. On the bare floorboards are a broken guitar, cracked castanets and a pair of mouldering high-heeled shoes. The dust is thick. Undisturbed. All Benson can hear now is the sound of his own breathing, hard and fast. At the hideout, the phone rang. Trembling, Dan answered. “Dan! It’s Tony.” Dan gasped. “I thought you were—” “Just listen. Guess the bank job didn’t go like we planned, huh? Still. At least one of us got away.” “What are you—” “Shhh. I had to describe it. This place.” “Tony—” “Whispering shadows. The sky white with ash. The horizon roars, and the streets are bleached bone…” “Tony—” “Nobody has a face.” “This isn’t funny.” “I mean, I expected flames, and pitchforks, laughing devils. Not this.” “Please—” “But you’ll see. Soon enough, Danny Boy. You’ll see.” Click.